niedziela, 11 grudnia 2011

W ostatnim okresie

miałem bardzo mało czasu na fotografowanie i na inne przyjemności.
Korzystając z przychylności aury rozpoczęliśmy budowę altanki w ogrodzie. Przed poważnymi
opadami chcieliśmy zdążyć z wykonaniem dachu. Jak widać na poniższych fotografiach
zamierzenie się udało. Dokończenie będzie następować sukcesywnie w miarę sił,
środków i czasu. Najważniejsze, że jest zadaszenie.


Wszystkie prace wykonaliśmy "własnymi ręcami" i wbrew temu co napisałem wyżej
było to przedsięwzięcie przyjemne choć niecodzienne.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :). Wygląda bardzo solidnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wiosnę - jak znalazł !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Altanka fajna ale czy mnie wzrok myli, czy na zdjęciu nr 1 są dwie piesy?? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. altanki? wow,toz to kawal altany,bedzie piekna:)
    tez dwa psy zauwazylam:)

    p.s ja tez chwilowo zajeta czym innym;)
    dziekuje za koment. i link.Nie bylam nigdy w Opolu,faktycznie Zoo swietnie wyglada,a strona jest zrobiona fantastycznie! przegladalam i jestem pod wrazeniem:)
    dzieki raz jeszcze,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Altana jest imponująca i piękna. A to dopiero początek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. What builds there?
    Many greetings!

    OdpowiedzUsuń