poniedziałek, 20 kwietnia 2015

"A pies siedzi i patrzy..."

         JEST TAKA FUNDACJA....
                                  www.eulalia.pl
                                            której warto pomóc!

Pomóc można jak zwykle na wiele sposobów, ale chcę Wam zarekomendować
szczególnie jeden.
Jest to cegiełka , którą można wykupić. Jest to cegiełka w postaci
przepięknie wydanej książki z wierszami Pani B. Borzymowskiej. Wiersze
przejmujące i wiersze wesołe.
Za wspomożenie zwierząt otrzymacie unikalne wydawnictwo.

Jeśli nie wiecie gdzie pojechać na wczasy to polecam spędzenie ich
w Fundacji Eulalii.

cocker-spaniel.jpg     dalmatynczyk.jpg    ksiazka0107-kopia.jpg    ksiazka0108-kopia.jpg

ksiazka0112-kopia.jpg    kundel.jpg    NOS.jpg    Yorkshire-terrier.jpg

Koniecznie odwiedzcie stronę fundacji http://.www.eulalia.pl

Moje opisy nie są w stanie przekazać tego co zobaczycie na tej stronie.

Powyższe materiały wykorzystałem za zgodą Fundacji Zwierzęta Eulalii.

4 komentarze:

  1. :), odwiedziłam stronę... Bardzo pięknie działająca Fundacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Polecam fantastycznie wydaną książkę.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. A ja nie polecam chociaż kocham zwierzęta.Prawie 3tygodnie temu zamówiłam,wpłacajac 55zl nie mam żadnej wiadomości od fundacji ani książki. NIE ODPOWIADAJA NA MILE NIE ODBIERAJA TELEFONOW CO MOZNA O TYM MYSLEC??!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie polecam chociaż kocham zwierzęta.Prawie 3tygodnie temu zamówiłam,wpłacajac 55zl nie mam żadnej wiadomości od fundacji ani książki. NIE ODPOWIADAJA NA MILE NIE ODBIERAJA TELEFONOW CO MOZNA O TYM MYSLEC??!!!!

    OdpowiedzUsuń